De muziekrecensent: journalist of reclameman?Een kwalitatieve inhoudsanalyse van muziekrecensies en promotieteksten

Type:eindverhandeling
Auteur(s):Vincent Merckx
Uitgever:Erasmushogeschool Brussel
Plaats van uitgave:Brussel
Datum van uitgave:2010
Raadpleegbaar:in Muziekcentrum Vlaanderen (op afspraak)
Plaatsingsnummer:261
Taal:Nederlands

Info

Masterproef ingediend voor het behalen van de graad van master in de Journalistiek.
Promotor: Dr. Jan Jagers

Hoe gaan journalisten om met promoteksten die opgesteld worden door de platen maatschappijen ?

Trefwoorden: , , , ,

Uiteraard is het mogelijk dat de informatie op deze pagina voor verbetering vatbaar is. Laat ons via onderstaand formuliertje weten welke gegevens volgens jou moeten worden aangepast; Elke suggestie en opmerking wordt gelezen en we houden (in de mate van het mogelijke) rekening met de feedback die ons wordt opgestuurd.

Je e-mail

De informatie